Меню сайту
Кабінети




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

4:21 PM
STEM освіта – перспективи майбутнього

Що таке STEM-освіта? Українською це мало б бути ПТІМ: природничі науки (science), технології (technology), інженерія (engineering) та математика (mathematics). STEM освіта – це цілісна система, яка формує в учнів навички комплексно застосовувати знання з цих дисциплін для вирішення конкретних задач.

Уже зараз у світі відчувається чимала нестача спеціалістів у високотехнологічних галузях. Активне впровадження у щодення сучасних технологій вимагає фахівців, які будуть їх розвивати та підтримувати. І саме STEM-освіта готує випускників, які впораються із викликами сьогодення.

Нашій країні також потрібні фахівці, які будуть розробляти і винаходити нові технології. Ми гостро потребуємо людей із гнучким і креативним мисленням, яке поєднується з міцною науковою базою. Адже вони зможуть подивитися на проблему інакше і знайти неординарне й елегантне рішення. Такі спеціалісти здатні продукувати ідеї та реалізовувати їх, поліпшуючи наявні процеси і створюючи нові. Безсумнівно, що правильна організація освітнього процесу робить навчання у цій галузі цікавим і захоплюючим.

Про виклики STEM-освіти велася мова на семінарі-практикумі для вчителів природничих дисциплін 01.02.2021 року, який підготували керівники предметної методичної комісії Лазаренко Л.В. та Мормуль А.Л. у партнерстві з педагогами Гімназії № 2 м. Приморськ (Дмитренко О.О.) та Спеціалізованої школи № 1 м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів (Ткаченко О.В. і Панченко Н.В.).

Учитель географії Гімназії № 2 м. Приморськ Олександр Дмитренко розкрив питання «Формування культурологічної компетентності учнів на уроках географії в контексті STEM-освіти». Педагог довів на практиці, що діти, які навчаються за цією системою, мають більше можливостей, ніж ті, які здобувають освіту за традиційною системою. Олександр Олександрович ознайомив присутніх із власним педагогічним досвідом, застосував прийоми розвитку аналітичного мислення, залучивши до цього всіх запрошених. На думку Дмитренка О.О., культурологічний підхід в освіті передбачає формування особистості, яка володіє основами як наукової, так і художньо-естетичної та соціальної культури. Тому і використовує педагог на уроках географії твори художньої літератури, художньо-мистецькі композиції, уривки із художніх фільмів, музичні композиції, картини, фотографії. Запросив учитель своїх учнів 9 класу, що пишуть вірші про різні пори року, за якими склав кілька ситуативних завдань.

Усім гостям семінару-практикуму, які були поділені на команди з чотирьох осіб, також було запропоновано побудувати башту із паперових горняток, не торкаючись їх руками, а використовуючи тільки конструкцію з гумки та мотузок. Після цього заміряли кожну башту від основи до найвищої точки й визначили щасливих переможців. Це було настільки захоплююче, що присутні не помітили, як пробіг час.Педагоги Спеціалізованої школи № 1 м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Олена Ткаченко О.В. і Наталія Панченко поділилися досвідом проведення інженерного тижня у своєму закладі, який проводиться у них уже другий рік поспіль. Вони продемонстрували фрагменти відео та світлини, на яких учні із задоволенням виконували різноманітні завдання з хімії та фізики. Школярі набули цінного досвіду щодо впровадження нестандартних ідей на практиці з підручних матеріалів.


Відділ освіти висловлює подяку Гімназії № 2 м. Приморська, яка гостинно зустріла запрошених, а також усім педагогічним працівникам, які долучилися до організації такого захоплюючого та практично змістовного семінару.Подібні завдання зацікавлюють не тільки дітей, а й дорослих, розвивають командні навички, цілеспрямованість, критичне мислення та просто піднімають настрій на цілий день.

 

Переглядів: 273 | Додав: primzp45 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Корисні посилання