Меню сайту
Кабінети




Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

5:19 PM
Релаксація по-мануйлівськи

Мабуть, важко знайти людину, яка хоча б раз у житті не опинялася в ситуації, коли все немов валиться з рук і геть нічого не виходить. Втома, хронічне небажання йти на роботу, неналежне виконання службових обов’язків і постійні конфлікти — це лише верхівка айсбергу, ім’я якому «несприятливий соціально-психологічний клімат у колективі». А чи так уже багато потрібно нам із вами докласти зусиль з метою позитивних змін і в якому напрямку, спробували з’ясувати на семінарі-тренінгу для практичних психологів та соціальних педагогів Приморської ОТГ та Новоолексіївської ОТГ з теми «Педагогічні конфлікти та їхній вплив на психологічний клімат колективу», що відбувся 07 травня 2019 року на базі Мануйлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолексіївської сільської ради.

Гостей семінару привітала директор Мануйлівської ЗОШ Гаджилова Н.І., яка поділилася досягненнями учнівського та педагогічного колективу. Оновилася функція закладу: не тільки навчання і виховання, але й соціалізація школяра, формування життєвої компетентності, розвиток соціально значимих якостей особистості. Фотоколаж про школу допоміг поринути в атмосферу систематичної роботи вчителів зі своїми вихованцями. Родзинкою закладу є болгарська недільна школа, яка функціонує вже 5 років. Тому другий фотоколаж був присвячений вивченню болгарської мови, фольклору та традицій у Мануйлівській ЗОШ.

Голова предметної методичної комісії практичних психологів і соціальних педагогів Тараненко Т.В. провела психолого-педагогічний тренінг за темою семінару.

Присутні з’ясували, що таке психологічний клімат колективу, та спробували свої відчуття щодо очікувань від тренінгу зобразити на малюнку у вигляді дерева. Кожен описав, що саме хотів бачити на цьому малюнку.

Тренер розкрила як негативні, так і позитивні особливості конфлікту, підвела до того, як уникати конфліктів та знаходити компроміс. Цьому допомогла вправа «Малюнок у парі», коли двоє не домовлялися, що будуть малювати, а, по черзі виконуючи цю вправу, створили цілісну змістову картинку.

Далі Тетяна Власівна продемонструвала особливості реалізації способу Я-висловлювання. Двом командам було запропоновано дві педагогічні ситуації, які б могли призвести до конфлікту. Необхідно було розв’язати ці ситуації, уникаючи конфліктів.

Тренер-психолог підвела всіх присутніх до думки, що психологічний мікроклімат у колективі впливає на здоров’я вчителя, тобто всі наші хвороби від негативних емоцій. Тому було запропоновано поради щодо профілактики стресу. Гості виконали технічну вправу на згуртованість колективу «Стілець», що розрядило атмосферу.

Наприкінці Тараненко Т.В. запропонувала виконати рефлексійну вправу «Квітка щастя», у якій присутні на бджілках-наліпках написали побажання, що потрібно для щастя,  що впливає на психічне здоров'я і сприяє щастю.

Учасники тренінгу дійшли висновку, що кожен член колективу повинен відчувати відповідальність за створення позитивного психологічного клімату в колективі.

Теорія чергувалася із практичними завданнями, тому тренінг пройшов на одному диханні.

Відчути життєдайну енергію допомогла екскурсія на ландшафтний заказник Корсак-могилу. 

Відділ освіти висловлює подяку організаторам семінару-тренінгу в Мануйлівці за отримані позитивні емоції й почуття, що принесли з собою заряд позитиву, оптимізму та радості.
 

Переглядів: 314 | Додав: primzp45 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Корисні посилання